My Problems Hide In Numbers That Leave When I Gag And Heave

Like a kiss on the hips

Började aldrig fasta, drog dock ner på maten. Går ingebra när man folk med sig överallt. Plus att jag precis haft ett hetsanfall. Så vitt jag känner mig mig själv så  hade jag bara hetsat igen om jag lämnat magen tom tillräkligt länge.

Och det blir svårt att skriva ner vad jag ätit varjedag, för min pojkvän snor alltid min dator och vi har alltid vänner här sent på kvällarna :/ -så, jag kommer nog inte kunna göra det varjedag.

Men hursomhelst ställde jag mig på vågen imorse (fast det inte är vägningsdag :S kunde inte låta bli :P) Och den stod på 49.8 =) minus 1.7kg^^
-Trevligt!
Och fett nice att se en 4 som första siffra igen!

oooh, yeah!

:P



(min bild, mina läppar^^
Och jag pussar er med dom! <3)

Kommentarer
Postat av: Hailie

Åh fin piercing!

Som du skriver, det är ju bättre att äta lite istället för att fasta och riskera en hets. Bra gjort! :)

2011-08-20 @ 19:58:26
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: clarisse

Grattis till 4:an :)



Och jag måste säga att du har väldigt fina läppar.

2011-08-20 @ 22:16:24
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0