My Problems Hide In Numbers That Leave When I Gag And Heave

I'm FAT again -.-'

Allt har varit bajs dom senaste dagarna, så förlåt att jag inte har skrivit. :/
Har blivit medryckt överallt med släkt och vänner och bjuden på middagar och fika och luncher och... blä..

Så jag väger nog 100kg och har därför tappat lusten att skriva... Eller ja, har väl tappat lusten till allt...

Men jag har iaf bestämt mig för att inte låta mig dras med längre och förutom på jobbet (där folk som känner mig jobbar, -så jag kan inte) kommer jag köra flytande diet.
Smoothies, juice, youghurt, cola zero, kaffe/te och sådant. (plus frukt och bär! ... och läkerol)

Punkt slut.

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0